Wednesday, March 11, 2009

Apa dia? Lucah? Lucu boleh ka? Lucah takda la kat sini.



Lu orang perasan tak, dalam cerita Amerika, terutamanya cerita yang ala-ala James Bond atau Misyen Imposibel, mesti ada babak yang menunjukkan pergerakan orang baik/hero dipantau oleh pihak musuh dengan adanya trace bugs, gajet yang canggih-canggih atau satelit? Mereka ingin menonjolkan sistem keselamatan mereka yang canggih la kononnya...


Tapi nampaknya lu orang pun tak terlepas dari ancaman seumpama ini. Lu orang tau tak, yang IP number kat komputer lu orang tu boleh di trace dan segala browsing history lu orang tu boleh dicapai? Nak buktinya? Meh sini gua tunjuk satu contoh.



sila klik untuk besarkan gambar


Thanks to live traffic kat sebelah kanan blog gua ni, gua dapat tau sapa yang masuk dan keluar dari AKT ini. Siap dengan OS, browser dengan negara lagi. Tapi tu bukan prioriti utama gua tulis post kali ini.

Cuma gua nak tanya la kan, haram jadah mana yang bukak blog gua ini dengan nawaitu ingin mencari 'perempuan bogel' itu? Jika anda rakyat Malaysia, anda boleh tarik nafas lega sebab orang itu bukan abang anda, kawan anda, atau kekasih anda. Tengok country dia tu, orang itu bukan dari Malaysia.

Dan peminat gosip mana la yang rajin sangat nak ambil tahu pasal kegiatan artis yang suka 'pergi clubbing' ni? Mesti bukan orang Malaysia ni. Artis Malaysia mana suka pergi clubbing kan? kan?


Minta maaf la kalau lu orang buka blog ini dan tak dapat apa yang lu orang mahukan. Gua nak umumkan bahawa dalam AKT ni, tiada cerita pasal PERGI CLUBBING, tiada PEREMPUAN BOGEL, tiada LELAKI BOGEL mahupun PONDAN BOGEL. Begitu juga dengan MELAYU BERTUDUNG 3gp, PEREMPUAN MELAYU BOGEL, MINAH REMPIT KENA KENDURI, MINAH REMPIT MAUT DICAKAR BERUANG tu semua takda dalam blog ini.

Oh ya, BERUANG BOGEL pun takda kat sini!!!

MonoLamka: Perkataan dengan huruf besar sengaja ditulis supaya blog gua naik dalam blogsearch dan lebih ramai pervert yang bukak blog gua dan berasa hampa. Ada ke? Nak tau? Nanti gua highlight lagi isu ini. Tunggu.....

p/s: Thanks to penjenayah.merah.jambu. Aku ambik idea dari isu ko ini. Sila hubungi saya kalau anda mahu menyaman sebab gua takde lawyer beb haha.
Comments
2 Comments

2 orang tak puas hati:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

hahahahaha...
takmao aa sman ko..ko tadek lawyer..
nanti tak glemer aa tak masuk court..
wahahaha..
gila aa..
perempuan bogel.dah bnyk dah naik mende alah tuh,aku smpai nek rimas dah..
cariklah perempuan kacak,mesti dorg jumpe kat blog aku..hahahaha..
btw,thanks for the credits.tgoklah ye,entah2 lepas ni cicak bogel plak dorg carik kt blog ko..
nagahahahah :)

Encik Akmal said...

wakaka cicak bogel yer?

comel betul bunyinya~