Monday, July 20, 2009

Salah satu efek psikologi yang paling teruk gua pernah alami setakat ini akibat kesunyian.

-Bangun awal pagi. Mata kuyu. Rasa malas nak bangun.

-Rumet bukak lampu. Mata kuyu. Rasa malas nak sepak halkum rumet yang pepandai bukak lampu time gua tengah lalok.

-Mandi. Mata kuyu. Rasa malas nak kena air. Gua elak setiap siraman air. (haha mandi apakah ini??)

-Pakai baju. Mata kuyu. Rasa malas nak pakai baju. Tapi nanti pergi kelas takkan nak vogel pulak kan? Malu la I...

-Capai beg. Mata kuyu. Nak pergi kelas. Tapi tak tau kelas kat mana.

-Capai henpon. Mata kuyu. Tapi masih mampu taip SMS tanya kat member "Kelas kat mana?".

-Member reply. Mata kuyu membaca SMS dari member.

"Hari ini tak ada kelas. Kelas kensel"

TIBA-TIBA MATA GUA JADI SEGAR.

LANGSAT!!! Gua mencarut pelat.



Dengan mata yang segar, gua berkira-kira apakah aktiviti gua seterusnya. Gua cuba cari kawan dulu. Leo dan Erich sedang tidur. Ahmad Faizal Ali dah pergi kelas. Rumet awal-awal dah cabut. Makcik kafe pulak belum bukak bisnes lagi. Megan Fox tengah sibuk shooting. Paris Hilton pergi Dubai. Mischa Barton pergi tempah gaun. Kristin Kreuk pulak dari semalam cirit birit.

Busuk betul perangai masing-masing. Tapi nak buat macam mana, ni aje lah kawan-kawan gua.

Dan akhirnya, gua buat keputusan untuk menghadap laptop.

Hasilnya???








LOL gua paling suka yang last ni. Ni gua kasi sikit komen-komen orang ramai terhadap klip ini.


stefalzon (2 weeks ago)

hahahahahahhaha LOL love your comment Fireicee1

Fireicee1 (2 weeks ago) Show Hide

Stupid Brit. lol. As if the horses can put together an egg. What kind of a king lets mutant eggs in cowboy hats go around town terrorizing people anyway? Good riddance that he fell.

LordGodofMercy (1 week ago)

That egg shaped mutant in cowboy apparel is obviously an American tourist.

benczc (3 days ago)

mutant eggs in cowboy hats! LOL

Comments
2 Comments

2 orang tak puas hati:

penjenayah merah jambu. said...

semalam aku tak tidur,terus semangat pergi kelas.
tiba2 pintu tak boleh buka,bajet lec kunci,nk kate lmbat,tak pula,duduk bawah pondok mencarut kurang pelat.tiba2 ada budak lelaki masuk penuh bergaya,apakah malapetaka ini?
teruslah kami masuk kelas ramai2,bila lec tanya kenape lambat,semua diam,aku yang jadik mangsa kena ketawe bile aku ckp psl pintu.sengal,terus rasa nk tutup mate smpai bile2.tutup mate je,bukan muke,eh,aku terbuat karangan.ampun!

Encik Akmal said...

haha leh tahan gak ko ni kan? yang baik ati pergi citer pasal pintu tu apahal? kalau orang kampung aku ni, respon diorang: agak kau ni dah kenape?