Monday, May 17, 2010

Cerita pindah rumah - Update entri gua nak belanja kucing hari tu.

Sekarang, kalau ada siapa-siapa yang nak kucing ni lepas tu baru terhegeh-hegeh nak kontek gua, gua jelir lidah je. Kucing ni semua gua dah bagi kat makcik cleaner Indon. Gua tak dak hal hantar diorang pergi rumah makcik tu.

Tapi gua sedikit risau, apabila mak gua cakap makanan kucing ni paling murah RM10 sekilo, makcik tu terus berubah wajah. Dari raut wajah makcik tu, gua dapat baca apa yang makcik tu kata dalam hati.

"Waduh... Kok aku sendiri belanja makannya kureng. Gampangan sungguh kucing ini."


Saat-saat terakhir bersama. Yang calar-calar kat bumper belakang kereta tu, buat tak tau je. Itu adik gua punya angkara.



p/s: Kalau ada masa, klik balik kat entri gua yang sebelum ni. Ada orang emo dengan ayat gua. Keh keh keh...
Comments
4 Comments

4 orang tak puas hati:

The Ordinary Evelyn said...

bye-bye pusak~~ jaga dri baek2.

udez said...

weh xsedih ke bg kucing kt org?aku tgk ni pon kesat hingus tau..

Encik Akmal said...

@The Ordinary Evelyn: bye2 pusak.. buat tahi baek2.

@udez: lepas hantar kucing tu, aku pergi langgar budak2 kolej yang beli goreng pisang kat tepi jalan. kira tengah sedih la tu, kan?

udez said...

sedihnya.terharu aku denga.tak pasal2 aku terlanggar pentas tiang bendera haritu masa reverse keta.sume psl sedih bace entri ko..