Monday, May 24, 2010

Dedikasi 02- Lamka.

Baiklah sebelum mula, klik dulu link kat sini.

Kalau tak dapat bukak, try klik kat sini.

Atau pun kat sini.



Dah bukak link tu? Okey kalau lu orang nak tau, Lamka ni nama asal dia Akmal Azfar. Dulu satu sekolah rendah dengan gua. Tapi sejak kes dia kena tengking dengan Cikgu Azhar sebab bawak bateri kereta untuk eksperimen litar elektrik Sains Darjah 5 (yang pasal eksperimen sains tu, lain hari gua post), kami tidak berjumpa lagi sehingga lah tahun 2006, di mana kami sama-sama masuk matrik Johor.



Walaupun nama kami sama, tapi dia ni memang berlawanan sifat dengan gua. Sebab tu orang tak panggil dia 'Akmal', tapi orang terbalikkan nama kami, dan dia dipanggil 'Lamka'. Gua steady je orang panggil Akmal. Cuma kadang-kadang orang terpanggil gua Faizal Tahir.


Tapi bukan pasal Faizal Tahir yang gua nak cerita sekarang.


Gua tak tahu cerita sebenar, tapi yang gua tahu, group "We LOVE LAMKA..!!" ni telah direka oleh kawan dia. Lepas tu Lamka sendiri sibuk-sibuk invite gua join group ni. Tak reti malu betul. Tapi gua tengok ahli group ni boleh tahan ramai. Gua tak pasti sama ada yang join ni mempunyai motif sarkastik seperti gua.


Dan post paling epic dalam group ini jatuh kepada...





Comments
1 Comments

1 orang tak puas hati:

udez said...

aku mati2 ingt lamka tu ko..haha