Friday, June 18, 2010

Kepada yang masih belum tahu,


Dan pasukan kegemaran saya untuk Piala Dunia 2010 ini jatuh kepada....



























Jeng!! Jeng!! Jeng!!!


























Team negara Rowan Atkinson.
Bergambar kenang-kenangan bersama Abang Ferdinand.


Dah, jangan tenung sangat gambar tu lama-lama. Nanti kantoi pulak perangai Emile Heskey yang tak senonoh tu. Baghal betul. Dah tau orang nak ambik gambar, dia pegi raba-raba pulak. Gua tengok Aaron Lennon kat depan dah gigil semacam.

Tapi apa-apa pun, abang nombor 8 memang steady. Rilek je ketuk pintu rumah akak Rosnah, suruh langgan Astro Beyond.


Dan untuk entri ini, gua dah stenbai gambar peminat England terbaik.























Lagi sekali, Jeng!! Jeng!! Jeng!!


































































Oh ada lagi!!







































Comments
3 Comments

3 orang tak puas hati:

Anonymous said...

First! :)

en arif said...

best sgt ke???jgn lupe bg keeper contact adhesive~~~

NabiLLa NaSir said...

pose abg no 9 tu mmg terbaeklah ~ hehe