Monday, December 13, 2010

'cer' punya cer.

Berikutan kekalahan Liverpool kepada Newcastle, gua mengirim SMS kepada Leo, peminat Liverpool.

"Hai. Apa cer?"

*send*

Mesti Leo sakit hati baca mesej gua. Masa Chelsea tewas ditangan Liverpool hari tu, bukan main riak lagi dia.

Gua campak telefon, dan tersengih sambil menonton televisyen. Pasukan paling hebat dalam sejarah bolasepak, Chelsea sedang menentang Tottenham. Kedua-dua pasukan bermain dengan corak pantas. Malangnya, pada minit ke-15, Chelsea ketinggalan, hasil jaringan Roman Pavlyuchenko.

Tak lama kemudian, Leo balas SMS gua sebentar tadi.

"Tak ada cer. Chelsea pulak apa cer? Anelka ada score ke?"

Siot, dia kenakan gua balik. Gua dah tak tau lagi macam mana nak reply,

"Tak ada cer. Aku tengah tengok golf punya cer ni"

*send*

Keputusan akhir, Teampalinghebatdialamsemesta dan Tottenham Hotspurs seri 1 sama. Demmit. Kita lupakan sebentar hal Leo.

Semasa menonton perlawanan sebentar tadi, mata gua lebih banyak fokus kepada pemain Tottenham bernama Alan Hutton. Gua tengok rupa pemain ni, dan membuatkan gua keliru. Lu tengok lah sendiri:




Ini lah Alan Hutton. Bukankah dia ni sepatutnya pakai topi?


I mean,

+








↓↓↓









He's frickin' Maher Zain, y'all!!!

Comments
2 Comments

2 orang tak puas hati:

msTeddy said...

agak mirip lah

Bert said...

cis, patot la hutton ni x hebat mana, artis rupanya beliau ni...kehkehkeh