Wednesday, June 1, 2011

Akhirnya!


Dapat pun!


Semalam, gua ikut abang gua menghantar abang ipar dia di KLIA. Tiba-tiba gua terjumpa MPH bookstore. Tanpa berfikir panjang, gua terus serbu. Gua peduli apa pramugari kenyit mata ke gua. Gua tengah gila buku sekarang. Dan hasilnya,







RM59.90 untuk 1368 mukasurat. Berbaloi lah, kan?





Merata juga cari dia ni. Akhirnya jumpa juga di airport. Masalahnya sekarang, Isnin depan gua dah start kerja. Buku tebal tebal ni, siapa nak baca ni? Kak Limah?


Sibuk berganda-ganda lah nampaknya. Malas lah nak update blog lagi! <--- (alasan)

Comments
2 Comments

2 orang tak puas hati:

Unknown said...

haha..ni buku yang obiefiend cadang tu kan? wah..kalau tengok ketebalan,kira murah gak lah harga tu..pinjam2..tak pun lepas hang habis baca,hg buat summary k..hak3

Encik Akmal said...

yup, yup. inilah bukunya. punya la beriya cari, tak sangka pulak tebal cenggini.

"lepas habis baca buat summary"?? boleh boleh, tunggu la postnya lagi 14 tahun. HAHA!