Thursday, February 26, 2009

Guus Hiddink dulu satu kelas dengan gua. Dia selalu ponteng.





Masa ni gua baru dapat tau yang Team Biru menang lawan Juventus untuk kempen Liga Juara-Juara. Guus Hiddink try call gua masa abes match, tapi dia tak tau nombor Maxis gua. Dia hanya tau nombor selkom gua je, padahal simkad nombor selkom tu dah lama gua karate. Pagi-pagi gua bangun, terus gua kontek Guus.

"Bro, amacam? Ada menang ka kita punya team biru?"

"Eh sudah pastiiii...!!! Lu tara tengok ka? Itu Drogba kasi bocor itu Juventus punya net gol satu kali."

"Sori lah, gua macam dah dapat predict, jadi gua malas nak tengok. Tahniah ye."

"Okey. Haa lu ni, bila lagi nak main untuk Team Biru? Gua on je."

". . . . . . . . . . . . "


Soalan Guus itu gua tak berani nak jawab. Gua serba salah beb. Lepas gua reject tawaran Iwan masuk team futsal dia, takkan la gua nak masuk team lain lak, kan? kan?


Nanti orang kata gua ni lupa daratan pulak.


MonoLamka : Tak percaya?
Comments
0 Comments

0 orang tak puas hati: