Wednesday, March 4, 2009

Orang nak bayar hutang PTPTN pun tertangguh, inikan pula...

Hari tu gua dapat surat dari Persatuan Perokok Melayu.

Diorang kata gua punya permohonan untuk berhenti dari menjadi ahli persatuan terpaksa ditangguhkan dulu. Ada orang dalam bagitau gua, mungkin mesyuarat terpaksa dilakukan sebelum keputusan permohonan gua dilakukan. Jadi buat masa sekarang ni, gua masih lagi ahli persatuan.

Sekian, terima kasih.


MonoLamka : Weh, jangan marah ar kalau aku cakap aku dah berenti, dan 2 minit kemudian aku 'ter'pau korang. Aku cuba petua minum air ni, tapi nampaknya gagal le...



Comments
4 Comments

4 orang tak puas hati:

sultan said...

berhenti rokok ni umpama berhenti kat trafik ligt merah je sbnrnye. bile sampe masa dia hijau la balik. haha...

Encik Akmal said...

tapi nampak gayanya ada polis trafik kat tengah2 jalan. tak payah tunggu hijau. walaupun lampu merah, tetap dia suro jalan.

- Isabella - said...

hehehe..pandai je dua orn ni....roadblock je:)

Encik Akmal said...

roadblock terus takleh encik isabella... nanti pemandu meronta-ronta seperti orang sewel.