Monday, July 13, 2009

Akmal: Entri "Saya" dan "Awak" yang pertama dan terakhir.

Untuk awak yang mengajar saya mengenali kaum-kaum yang seperti awak,


SELAMAT HARI JADI YANG KE- 17!!!

semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan kekal bahagia bersama yang tersayang.
(tak kisah la mat rempit ke, mat kodi ke, janji YANG TERSAYANG, kan?)

oh ye, nak bunga?nah...



Dah, settle hutang. KOSONG-KOSONG.

Nombor awak saya dah delete, jadi saya assume yang awak akan bukak blog ini dan akan terbaca entri ini.

Comments
3 Comments

3 orang tak puas hati:

Aku said...

Wow...speechless...(-_-")

penjenayah merah jambu. said...

sampai hati awak delete nombor saya.
eh,tercakap bagi pihak..hehe

Encik Akmal said...

haha saya bukan delete nombor je, tapi henpon saya pun saya delete sekali...