Saturday, August 22, 2009

Amaran!!!

Kepada kaum wanita, lain kali kalau pergi bazar tu tutup-tutup lah sikit dada dan paha tu ye.

Petang tadi kat bazar gua tak dapat cari ayam percik. Semuanya kerana mata gua ni sibuk nak mengelak dari pandang ke tempat-tempat yang boleh mengurangkan pahala puasa gua.

p/s- Mata ni pun satu hal. Time-time puasa macam ni lah dia punya kuasa pengesan menjadi lebih efektif. Huhh!! (mengeluh stail kesayangan)

Susah betul jadi lelaki sejati ni.

Comments
3 Comments

3 orang tak puas hati:

penjenayah merah jambu. said...

lelaki sejati?
ces...

beli ayam,masak sendirilah,sebulan jangan keluar rumah..efektif tak?

Encik Akmal said...

beli ayam untuk stok sebulan? lepas tu buat ayam percik sendiri? wah... tinggi expectation ko terhadap aku rupanya...wakakaa...

Kentut said...

bro, bazar mana kau pegi boleh jgk aku menyinggah! heh heh.