Saturday, August 15, 2009

Lepas ni jangan tanya kenapa gua malas update.

Lu orang tengok sendiri lah hapa dah jadi dengan blog gua ni. Entah sape lah yang catu penggunaan cat biru kat blog gua ni! Hah tengok, siap ada butang "Read More" lagi tu! Selalu gua guna "Baca Seterusnya" je.


Kepada pihak blogger, diharap dapat pantau ye aktiviti tak bermoral macam ni. Susah payah gua hiasi blog gua ni dengan kaler biru, check-check hari ni dah jadi kaler putih. Nak kata gua tak bayar duit cat, rasanya gua dah suruh Ah Siong bayarkan bulan 3 hari tu.

Dah lah. Kalau diikutkan sangat perasaan marah ini, gua akan mencarut. Baik gua belah dulu. Oh malam ni gua nak pergi pesta convo. Dengar cerita, akan ada artis turun buat show sambil buka baju atas pentas. Tapi tak tahulah. Semuanya bergantung kepada kelulusan pihak Unimas.

Siapa artis tersebut?




Faizal Tahir. Apahal? Ingat artis perempuan ke?


Comments
2 Comments

2 orang tak puas hati:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

ceh..ceh..nak bagitao blog die dah ade new appearance la tuu,hahaha
btw,cantiklah,tadeklah skema skempus je..
tahniah! :P

Encik Akmal said...

haha cantek ke? hohoh mekaseh...
but i still adore your blog lah...nak wat yg kreatif2 camtu gak...

tunjuk ajarku sifu!!