Thursday, September 17, 2009

Sumpah, ini bukan isu kad raya.

~Dengan ini, saya, Mohd Akmal mewakili isteri dan anak anak serta keluarga, ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin kepada keluarga, saudara mara, rakan sekerja, jiran jiran dan semua yang mengenali diri kami. Sila jemput ke rumah terbuka kami pada 27 hari bulan ini. Kehadiran anda sangat dialu-alukan bagi memeriahkan majlis.~

"Macam ni okay tak sayang? Ke, you ada nak tambah lagi?"

"Okay lah ni. Nanti you buat banyak sikit tau kad raya ni. Boleh I bagi kat kawan-kawan I. Rindulah, dah lama tak jumpa diorang..."

"Iye, I tau lah sayang. Dah, pergi sambung buat kuih raya tu. Nanti tak sempat pulak nak siap. Raya dah dekat ni. Lusa dah nak balik kampung. Rumah mak I kan?"

"Hey, rumah mak I lah!! You jangan nak ngada-ngada!! I cubit kang!!"





"ADOI!!!"


Cis, mimpi rupanya.


Siot punya kawan. Kalau ye pun nak kejutkan gua bangun sahur, tak payah la main cubit-cubit.
Comments
4 Comments

4 orang tak puas hati:

nenek™ said...

hehe..seruan utk kawen

beeq said...

da ada tanda2 tu,,,
hahahahhaaaa

penjenayah merah jambu. said...

aku tak pena mimpi da kawen.mimpi da bersalin ade lah..hoho,scary gila.

puteraohtrabulan said...

Perghh....Mimpi indah..