Thursday, February 25, 2010

Ah, gagal lagi.

Celaka, gua tak boleh tidur! Dalam banyak-banyak kegagalan gua, tak kira la gagal matematik ke, gagal di arena percintaan ke, gagal datang kelas ke, atau gagal balas sms Diana Danielle ke, semuanya gua boleh handle lagi. Ini gagal tidur?? Tak patut, tak patut... Selalunya, gua cuma perlu kira satu, dua, tiga, dan gua akan terus tidur. Walaupun gua baru lepas marah-marah orang. Biasalah, samseng macam gua ni kalau rasa marah mesti terus tidur. Kalau rasa gembira tepuk tangan.

Gua pergi tempat Leo, dan menceritakan tentang kegagalan gua. Sebagai seorang kawan, Leo cuba untuk menenangkan hati gua dan melupakan tentang kegagalan gua tu. Dia ajak gua main DotA. Ini lagi satu masalah. Laptop gua dengan game DotA tak berapa mesra sekarang ni. Asal main je, mesti 'hang'. Sekali sekala ada juga rasa nak rendam laptop gua dalam periuk nasi, kasi dia kembang sikit. Nasib baik tak muat.

Kembali kepada cerita kegagalan gua tadi. Pelik betul la.. Tak pernah kredibiliti gua dicabar sehingga sebegini hebat. Kalau nak diikutkan, dah macam-macam gua buat untuk pastikan segalanya berjalan lancar. Tapi entah mana silapnya, gua tetap tak berjaya. Ini tak boleh jadi. Selalu okey je.


Gua rasa masalah ini berpunca dari:

1- Gua 'ter'tidur petang tadi.
2- Gua 'ter'minum neskepe.
3- Gua 'ter'click kat link ini.


P/S: I benci you, Pejol!
Comments
0 Comments

0 orang tak puas hati: