Saturday, March 13, 2010

"Mai, Yah yaaakkk.."

Bila mana kau tengah rindukan seseorang, mendengar tiga patah perkataan dari dia pun sudah memadai. Walaupun dalam bahasa pelat. Segala beban, pening, kusut, tensi, stress, fatigue, keseorangan, kesakitan, semuanya bagaikan hilang dan terus pergi.

"Hello, Dhihah tengah watpe tu?"

"Mai... Mai..."

"Dhihah dah makan?"

"Dahh..."

"Ni dah mandi ke belum ni?"

"Lum. Mai, Yah yaaakkk..."




*Cik Mai, Dhihah berak...
Comments
3 Comments

3 orang tak puas hati:

miss_miserable said...

hahahaha....comey2 anak sedare ko..or anak ko ker...??
heheh
aku ade buah hati lagi byk dri ko taw(tetibe)
lagi best...hahaha

penjenayah merah jambu. said...

cehceh,konon nak kate kau berjiwe kebapaan la ni?
:P

well,dengar budak kecik bergaduh lagi comel.
sebab masing2 nak cakap diri betul padahal 2,2 tak betul.

Comel gila,sampai kalau tengah mengamuk pun boleh cool serta merta :)

Encik Akmal said...

Mai: hoho sebenarnya, aku ada sorang je anak buah. aku rasa, masa tengah ada sorang2 ni la boleh nak manja2, rindu2.. dah ramai2 nanti boleh tekanan kot.. haha!! aku rasa je la..

PMJ: mana ada jiwa kebapaan. Aku jiwa shuffle. haha!! ceh, budak bergado sekarang pandai mencarut tahu. nak2 yang memang membesar dengan environment kaki carut.