Monday, November 22, 2010

Nak sangat komen kan? Ni, komen la sampai lebam!!


*Siapa rasa kat rumah tak ada kanta pembesar, klik pada gambar untuk tumbesaran gambar ni*



Gua syak, ini semua kerja Amir Saifudin. Takde orang lain. Kepada Amir Saifudin, lepas ni kalau lu tak komen, gua taknak reply SMS lu lagi.

Dan jika Anon yang tanya soalan kat Formspring gua ni bukanlah Amir Saifudin,


GUA PEDULI HAPE. Janji dapat tuduh Amir Saifudin.


P/s: Gua dah enable komen.
Comments
4 Comments

4 orang tak puas hati:

Anonymous said...

bgus..pndai pun pondan ni nk ksi ruang kebebasan bersuara!

Encik Akmal said...

semalam gua tengok Facebook Dr Rozmey. Ramai orang komplen sebab dia delete komen orang2 yang kritik dia. Dia pengecut, kan? Orang yang kritik Dr Rozmey tu pulak berani, sebab letak muka sendiri, guna nama sendiri.

Point gua sekarang, apahal lu tak letak nama sendiri? kah kah kah!!

ms.Teddy said...

lepas tu ko perasan x ad yg komen puji melambung tu nama sume pelik2..pastu wall private..fren xbole tgk..photo pn xbole..mcm..lu pikirlah snrik..haha

Anonymous said...

pergh...nak blagak cam artis plak...