Friday, March 25, 2011

Ini entri Jumaat.


Okey, macam biasa, hari Jumaat macam ni gua nak serius.

Semalam dah tersebar di internet, rakaman video budak perempuan nak bunuh diri dengan serius di KB Mall, Kota Bahru, Kelantan. Dalam rakaman video tu, abang bomba yang serius sempat tarik tangan budak perempuan tu dan jatuhkan dia betul-betul di atas tilam yang bomba dah sediakan kat bawah.

Tilam jenama apa, gua tak tahu. Tapi budak perempuan tu selamat. Lucky gal haz been given sekunde chance.


Dan pagi ni, macam biasa benda-benda macam ni akan masuk paper.


Gua malas nak taip banyak-banyak. Nak pegi semayang dengan serius kejap lagi. Macam biasa, gua printscreen dari Facebook je. Lu orang pandai-pandai la fikir sendiri dengan serius. Masing-masing dah besar.






Dari Berita Harian Online.
Klik dengan serius kalau tak nampak tulisan.






Gua bukan nak tunjuk pandai, tapi sebab orang-orang yang komen semua asyik mengutuk budak perempuan tu, gua jadi sakit hati. Hari ni dah la hari Jumaat, hari gua serius!


But nao I haz a butthurt, sir!


Comments
0 Comments

0 orang tak puas hati: