Tuesday, August 23, 2011

Iklan - Toshiba.


Ini entri iklan. Ingat, ini entri iklan!!


Antara benda paling annoying ialah bila gua tak dapat signal WiFi, manakala Leo yang hanya berada di meja sebelah pula sedang seronok baca komik online. Serius, gua rasa macam tahi. Lebih-lebih lagi bila tengok laptop Leo yang old school habis. Macam laptop zaman 90-an.

Buat pengetahuan lu orang, Leo menggunakan laptop jenama Toshiba. Mengikut desas-desus brader IT, laptop jenama Toshiba ni selain tahan lama, ia juga mempunyai prestasi connection yang mengejutkan. Jenama lain? Baru pakai setahun dah format. Wireless slow gila. Belum guna 3 tahun dah hantar pusat servis. No seriously, this is the truth.

Jadi jika lu orang terasa nak beli laptop yang high performance, gua suggest lu orang angkat je Toshiba. Tak payah nak Vaio sangat. Biar rupa buruk, janji lu tak mencarut bila tak dapat pautan WiFi (macam kes gua).


[ , ]


Raya dah dekat. Musim-musim raya macam ni, memang seronok kalau dapat baring depan TV dan buka Astro ye dok? Tapi apa barang kalau guna TV lama kan? Jadi gua nak cadangkan lu orang guna TV jenama Toshiba. Kemudian beli sekali peti sejuk jenama Toshiba yang mempunyai kapasiti besar tu. Gua tak tahu sangat hal-hal LCD screen dan kapasiti peti ais ni dan gua tak ambil peduli pun tapi gua tetap nak cadangkan juga supaya lu orang pilih jenama Toshiba. Kenapa?







He he.







Ya, gua dan beberapa lagi blogger pemalas telah dijemput ke IOI Marriot Hotel Putrajaya dalam satu majlis berbuka puasa anjuran Toshiba Sales And Services Sdn Bhd. Benda-benda makan dekat hotel macam ni, selalunya gua malas nak ikut. Leceh. Tapi sebab teringat pesanan mak gua supaya jangan menolak rezeki, gua turutkan juga. Haish, malas betul lah. Orang nak terawih lagi.




Paha kambing. Gua ambil dari sudut paling seksi. Harap blog ni tak kena ban.







Kadang-kadang gua takut juga pergi tempat macam ni. Manusia pun dia buat sup.








Aneka gulai. Semua jenis gulai ada. Gulai zirafah? Nak kena lempang?







Brader ni ambil sepit ketam je. Gua rasa dia nak buat tangkal.









Roti canai, roti bom, murtabak. WiFi free je tak ada kat sini.









Udang dan... errr... errrr... apa tu hah? Kerang kot.












Bahagian sushi. Gua cuba cakap Jepun dengan brader ni, tapi dia geleng kepala tanda tidak faham. Gua senyum sinis sambil berlalu ke tempat lain.











Bahagian kek dan puding. Amoi ni cuba mengorat gua, tapi gua buat-buat tak suka makan kek.












ABC. Air Batu Campur.








Antara menu yang direbut oleh tetamu. Tiada nahas dilaporkan.























Entah siapa-siapa. Ok byeee.





P/s: No actually, this iftar event was organized by Toshiba and my sister in law and her officemates were invited. Unfortunately, her friends couldn't make it so kami sedia berkhidmat!


Ha Ha Ha 'unfortunately' lah sangat!! Burrpppppppp... Alhamdulillah...


Anyhow, thanks Toshiba. Raya ni lu orang jangan lupa beli barang Toshiba woi. Jangan degil. Gua lempang kang.

Comments
0 Comments

0 orang tak puas hati: