Tuesday, February 24, 2009

Salah satu benda orang dewasa yang dialami gua pada usia 21, tetapi....

Sumpah ni bukan gua. Ni orang lain yang pastinya selimut dia tak berbau Softlan.


Malam tadi gua tido, gua pakai selimut yang baru gua hantar ke laundry services mingu lepas. Sebelum ni bau selimut gua macam bau neraka yang dipenuhi setan yang baru lepas main futsal. Tapi sekarang dah lain. Bau softener Softlan pun kuat lagi. Syahdu je rasa tido tutup muka guna selimut yang berbau Softlan. Ada sedikit sensual.


Jadi kesannya, malam tadi gua mimpi. Bukan mimpi gua main guli dengan Badrul ataupun mimpi gua julang piala Champions League.

Ni mimpi orang dewasa. Membuktikan gua pun dah dewasa macam orang lain.


Masalahnya, gua bukan mimpikan Maria Ozawa, Cytherea, atau Camilla Bing.

Entah nigger mana entah yang masuk dalam mimpi gua. Muka dia cantik....



Cantik sikit dari Oprah. Cam celaka!! Pasni gua nak saman budak yang buat laundry services tu, pastu gua nak saman sekali syarikat yang buat pelembut kain Softlan tu...


MonoLamka : Pagi tadi satu fenomena yang jarang dilihat oleh budak-budak kat rumah gua. Gua bangun pagi keluar bilik terus cuci pakaian.
Comments
0 Comments

0 orang tak puas hati: