Tuesday, February 24, 2009

Screw you, f-ing bitch!!!




Okey gua ada 1 game untuk korang. Sila baca antara 2 mesej ini:


Mesej 1

"Awak, lepas ni jangan mesej nombor ni lagi tau. Boyfriend saya nak tukar simkad. Mulai esok, awak jangan mesej saya sampai saya mesej awak."

Mesej 2

"Wahai orang ketiga, aku dengan balak aku tengah melalui saat bahagia, so boleh tolong tak? Balak aku taknak aku rapat dengan lelaki lain, walau pun sebagai kawan. Lepas ni, jangan mesej-mesej aku lagi, jangan call dan delete nombor aku. Aku harap ko paham yang aku dah tak berminat nak berkawan dengan lelaki lain kecuali balak aku. Sampai sini saja perkenalan kita eh."

Soalan : Bagi kamu, kamu, dan kamu, adakah 2 mesej ini mempunyai maksud yang sama? Bagi gua, mesej-mesej ni sama. Gua baca maksud tersirat dia, dia nak buang gua cara halus. Cuma mesej 1 agak manis sikit untuk dibaca berbanding mesej 2. Yang gua pasti, dia takkan mesej gua sampai bila-bila. Mungkin kalo ada masalah nanti kot dia akan kontek gua balik, tapi mampus gua tak layan dah makhluk camni.

Haha gua kena reject bulat-bulat dow!!! Lu orang fikir la berapa banyak kawan gua, sampai camni punya kawan pun gua ada jumpa.

Lu sayang sangat dengan balak lu sampai nak buang kawan, tu hak lu la. Tapi satu je gua nak pesan. Kalo lu taknak kena carut dengan gua, baik lu jangan kontek gua lagi. Gua benci kawan macam lu.

Bodo tak bertempat.



MonoLamka : Lu orang layan tak Panic! At The Disco? Tajuk lagu diorang memang panjang-panjang, dan tak silap gua diorang ada 1 lagu bertajuk "Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off".
Comments
0 Comments

0 orang tak puas hati: