Saturday, March 28, 2009

Kenapa gua tertarik dengan benda cantik? Adakah gua pondan?

Jangan kisahkan sangat tajuk entri tu. Makin dibaca makin keji bunyinya.

Okey selain dari banyak kerja (kerja=assignment & projek) sebagai pelajar yang perlu dilaksanakan bila akhir penghujung semester macam ni, gua rasa dah tak ada alasan lain yang dapat menerangkan betapa sibuknya gua pada minggu ini. Buktinya? Gua tak update pun blog ni,kan?

Okeylah sebenarnya gua tak sibuk pun. Buktinya?

Doraemon Movie 2008
Code Name:The Cleaner
Forgetting Sarah Marshall
See You After School
Blades of Glory
Walled In
V for Vendetta
Fool's Gold
Far Cry
Green Street Hooligans
Lets Go To Prison

Dan banyak lagi movie yang mungkin gua tertengok sepanjang minggu ni.

TERtengok.

And then I realized that Kristen Bell in Forgeting Sarah Marshall (FSM) is a really hawt blonde.



Her eyes made me feel like "Oh keep your mouth shut. Your eyes already explain it". And after the movie I decided to google her picture and save it as my wallpaper. Oh the review. FSM is a movie with a scene where a guy standing naked in front of his girlfriend showing his junk and then crying after being dumped. Need I say more? Its a turn off!!

Ah ni apehal cerita pasal awek orang putih, tak pasal-pasal keluar bahasa Jawa Barat gua ni?

Sambung cerita. Gua pun bagitau kat member tentang niat gua nak google gambar Kristen Bell tadi. Kawan gua yang berbudi pekerti ini pun respon:

"Dari kau cari gambar perempuan tu, baik kau cari wallpaper yang ada tulisan jawi, ditulis "Allah" kat wallpaper tu. Ingat Mal, itu semua dunia. Tak penting. Akhirat lagi penting."

Gua terpegun.

Tak terkata. Speechless. Terbebek. Terkesima.

Sebab kawan gua tu namanya Leo.

Leo Baillomee.

MonoLamka: Nasib baik kawan lagi sorang, Mis Von Erich tak ada masa tu. Kalau tak, "Double Kill" gua kena malam tu..
Comments
0 Comments

0 orang tak puas hati: