Monday, April 6, 2009

Shhhhhhhhhhhhhh.....!!!!! Jangan kecoh haa..

Ah, gua sibuk. Pasal projek gua ni la, hardware tak siap lagi.

Adeh... Pening kepala woo design circuit ni. Tu pun kalau jadi, ON. Kalau tak jadi, MAMPOS!!

**hehe.. finally we ended up with a great idea, and put an end to all these painful moments.**

Bak kata Leo,

"Kita tak dapat buat cara baik, kita buat cara jahat"

Gua cuba untuk sedapkan hati sendiri. Sebab kalau berjaya, kami akan dapat pujian. Tetapi kalau kantoi, masak. Boleh jadi isu kat IEM. Jadi segala persiapan dilakukan untuk menghadapi segala kemungkinan. Begitu banyak "Macam mana kalau..." yang difikirkan, dan kami telah rancang segala tindakan jika salah satu dari "Macam mana kalau..." tu terjadi esok pagi.


Nanti kalau ada masa gua cerita kat lu. Doakan kami berjaya dalam misi menipu ini.

Esok present. Present menipu. Pertama kali dalam 2 tahun ini.

"Takpe, ini tipu sunat."

MonoLamka: 50 percent dari markah woo!!!
Comments
2 Comments

2 orang tak puas hati:

penjenayah.merah.jambu. said...

tipu2!!
semoga kantoi.
ehe...

:P
gudluck ye pak mat tipu sunat!

Encik Akmal said...

pergh... giler sedih...

"semoga kantoi" yang aku dapat..

naseb baik pass...

ngiahahaaaaa!!!