Monday, September 14, 2009

B.O.S.A.N

Gua lepak bilik. Study-online-study. Kejap lagi ada test Control System Engineering. Tapi tak paham sepatah haram pun. Lama-lama, gua dah mula rasa bosan. Gua ingin melakukan satu perubahan major pada diri gua dan persekitaran. Satu anjakan paradigma.



Dengan hanya memakai boxer, gua pergi bilik sebelah. Erich tengah baring, Leo tengah main game. Konfhem, mereka pun maca gua, stress pasal test kejap lagi.

Dan gua menari-nari di pintu bilik seperti seorang gay. Punggung digoyang, tangan meraba-raba dada sendiri.

Berikut adalah reaksi mereka berdua:

Erich: Kau mau batal puasa kau?
Leo : Kau dah lama hidup?

Tarian gua terhenti. Gua balik bilik dan berfikir.



Apa salah gua agaknya ye?

Comments
2 Comments

2 orang tak puas hati:

Puan Anim said...

kalo nk batal posa sorg2 tu ske ati la..ni yg ko pi bjoget dpn diorg tu npe..huhuhu.maybe tarian ko wt mber2 ko pn high kot

Nbl Fzr said...

lek2 brader..
stress menjangkau perbuatan sendiri.