Friday, September 11, 2009

Gempar!! Ada sesiapa nampak penulis blog ini?

Sila jangan klik pada gambar kalau anda merasakan gambar ini poyo dan menjengkelkan.









Terima kasih kepada Encik Ketua Jabatan dan Encik Timbalan Dekan, kini saya berwajah baru. Rambut saya dah kena tebas atas nasihat-nasihat yang membina dari mereka. TERIMA KASIH!!

(Oh s**t!! Dah tak buleh bergambar ngan rambut cool lagi!!)

Sekian update terbaru dari saya,









Gua ada blog dan gua bebas untuk menyuarakan pendapat gua sendiri. Jadi, tak salah rasanya kalau gua kata;

ENCIK TIMBALAN DEKAN JELES TAK DAPAT BERAMBUT PANJANG!!!
Comments
1 Comments

1 orang tak puas hati:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

ah,benci gila aku cerita pasal rambut.
baru semalam aku pergi gunting.
malam tadi dah ada orang declare aku 'cendawan busuk'.




bayangkan,macam manalah cendawan busuk taruk atas kepala.
hesh,disaster.