Thursday, May 13, 2010

Gua rasa ini entri gadis-gadis yang pertama dari gua.

Gua tak kisah kalau lu nak buang gua, nak layan gua macam sampah, nak menyombong dengan gua, nak angkat hidung tinggi langit pun gua tak kisah. Dah lu rasa berkawan dengan gua memudaratkan, baik lu duduk jauh-jauh. Gua malas nak bising-bising. Itu semua hak lu.



Sebab tu gua kalau boleh nak cerita yang happy-happy je dekat blog ni. Sebab itu peribadi antara lu dengan gua.



Tapi bila lu dah mula ceritakan yang tak betul pasal gua DEKAT ORANG LAIN, gua nak bagitau yang lu memang dah buat satu kesilapan paling besar.


p/s: Silakan terasa, sebab gua tahu memang lu akan terbaca entri ini.
Comments
2 Comments

2 orang tak puas hati:

nafis said...

lu mmg x rock laa sima..relax laa bro...

Anonymous said...

cakap bole la,jumpa la aku kalau brani.
sansalit?