Wednesday, September 15, 2010

Ini entri raya. (bergambar)

"Abah, amat ari aye.. map ahir atin.. wet aye yah ane?"







Hahahh liptik tu merah sangat la sayang!!






Liptik punya pasal, tanak bagi orang ciyom!!






Jangan tenung sangat poket gua tu. Kantoi nanti.





Depan rumah atok Cheras.





Sibuk nak lompat-lompat, menunjuk gelang kaki dia yang berbunyi tu.







Geng merah jambu.






Bermain bunga api di Dataran Segamat.
Mak gua mana-mana pun boleh tido.






Jarang dapat jumpa abah gua senyum camni.






Adik gua hepi betul.



























Dan gambar terakhir.....



















Gambar paling istimewa buat pembaca Blog Encik Akmal pada Syawal kali ini...







Jeng!! Jeng!! Jeng!!!!























"Yeay!! Selamat Hari Raya!! Dah boleh korek hidung di siang hari..."
Comments
0 Comments

0 orang tak puas hati: