Monday, November 15, 2010

Chelsea 0 - Sunderland 3.

Sepanjang gua duduk dekat warung tengok bola, selain sibuk membaca mesej dari makwe, telinga gua sibuk mendengar budak-budak meja sebelah yang gua syak datang warung sebab nak tengok Sehati Berdansa.

Tapi rupa-rupanya semua warung pasang rancangan orang main bola. Jadi, mereka terpaksa berbual mengenai bolasepak.

Topik perbualan seperti Champions League ada team dari AFC main ke tidak, kalau pemain dibuang padang boleh duduk dekat kerusi pemain simpanan ke tidak, antara Aidil Zafuan dan Zaquan Adha siapa adik siapa abang, diorang main untuk negeri mana, Aidil dan Zaquan mesti sering bergaduh kat rumah kalau dua-dua main posisi goalkeeper, Drogba ada pergi Sarawak beli kek lapis, dan macam-macam lagi topik perbualan yang boleh buat gua campak puntung rokok jauh-jauh.

Sedar-sedar, Chelsea dah kalah. 3 bijik hasil sumbangan gol dari Onuoha, Gyan, dan Welbeck.

Babi babi!!

Sebelum balik, gua sempat terbalikkan gelas air budak yang cerita pasal Aidil Zafuan dan Zaquan Adha tadi. Gua pesan kat dia baik-baik sambil pegang bahu dia, lain kali kalau pergi warung, tengok bola. Kalau nak mengulas pasal benda-benda sampah, join Harian Metro.


*Gua tak tahu nak salahkan siapa lagi*

Comments
0 Comments

0 orang tak puas hati: