Tuesday, June 14, 2011

Minggu ke dua.


Hari ni bos ajak pergi TM Cyberjaya.


Ada presentation oleh pihak R&D TM. TM nak tunjuk salah satu test gear terbaru mereka yang digunakan untuk ADSL 2/2+ verification. Sepatutnya ini kerja bahagian marketing dan training. Tapi kami di engineering services 'dijemput' sekali bagi meramaikan rombongan kompeni. Power.

Sepanjang presentation, gua tak kisah satu apa pun yang akak comel tu cakap kat depan. Mata gua lebih fokus sama kek pisang yang diletakkan di satu sudut dalam bilik pembentangan. Gua jeling pada kek pisang tersebut sambil telan air liur.

Sehingga tamat presentation.

Gua segera bangun dari tempat duduk, melompat ke arah meja yang ada kek pisang, dan letakkan beberapa keping di atas piring yang disediakan. Kemudian gua isi air teh panas dalam cawan kertas sebelum kembali ke tempat duduk.


"Okey, sekarang bolehlah kita ke production lab. Saya akan tunjukkan demo test gear ni"


Cis. Menggelupur bibir comel gua sebab hirup air teh panas secara melulu tadi.

Comments
0 Comments

0 orang tak puas hati: